Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

9 maja 2010

WSK Trial MR16T i 2.66 - Ile egzemplarzy wyprodukowano ???


Witam. Odnośnie triali podaje się średnią ilość wyprodukowanych sztuk na poziomie 150-300 sztuk. Według mnie górna granica jest strasznie zawyżona. Nie spotkałem się nigdy z nr ramy większym niż 70 czy to w przypadku mr16t czy 2.66. Najwyższe nr ram z pośród 23 sztuk których zdjęcia mam i znam nr to:
2.66 - 0055
MR16T - 0070 - http://members.multimania.co.uk/kubajunakx/2.jpg

To daje nam 125 egzemplarzy. Zdjęcia zbieram już chyba z 3 lata. Stąd moje pytanie skąd wzięła się liczba 300 ? Nie twierdze, że niema wyższych nr ram niż te które podałem ale z pośród tylu sztuk czemu żaden nie ma nr większego niż choćby 100 ? Licząc do tego jeszcze pierwszą serię na pojedynczej belce czyli 15 sztuk mamy liczbę nieprzekraczającą 150.

Jeżeli wiecie o jakichkolwiek trialach a szczególnie z nr ramy większym niż podałem wyżej napiszcie w temacie. Oczywiście jest to tylko wolny wywód na ten temat. Jak to w tym temacie bywa nie udało mi się w żadnej prasie, książce, czy prospekcje znaleźć jakichkolwiek danych na temat wyprodukowanej ilości. Będę wdzięczny za każde info. seba440t2@wp.pl

Brak komentarzy: