Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

1 sierpnia 2010

Zdjęcia ze zlotu WSK Świdnik 2010, muzeum WSK i oczywiście BP :)

Tak jak pisałem tak też czynię. Poniżej kilka zdjęć ze zlotu w Świdniku w 2010 roku. Jak widać nie zabrakło pięknych kobiet oraz kilku "słownych" użytkowników z naszego forum którzy mimo przeciwności losu (szerzej opisałem to na forum) dotarli do Świdnika. Muzeum to dla fanatyka tych motocykli prawdziwy szok! Masaaaaaaaaaaaaaa zdjęć prototypów i modeli sportowych przytłacza. Jest tego tyle że zrobiłem 320 zdjęć w samym muzeum. Do tego wiele ciekawych egzemplarzy jak :
- Prototyp WSK Sport 1970 r.
- WSK Sarenka 1963 r. model turystyczny
- WSK Sokół 175 cm3 z silnikiem pięciobiegowym 3.41
- Dwie sztuki WSK Formaero 250 i 125 oraz wiele innych.

Poniżej kilka zdjęć zrobionych z 3 dniowego pobytu w Świdniku. Postaram się z czasem zamieszczać więcej zdjęć.

Kobiety na motocykle (spójrzcie na pozycje w siodłe, prawdziwy rajdowiec):


W muzeum było dosyć wesoło :)


WSK M30 Orlik:


W muzeum z chłopakami z forum :) :


Ja oraz Kapiii na dwóch WSK Formaero:


WSK Sarenka 1963r.:



i to co chyba najbardziej ciekawe WSK MR16 BP, spójrzcie na ten tłok w parku maszyn xD





Ps. Pozdrowienia od wujka ze wschodu :)

7 komentarzy:

wojkop pisze...

BYły może jakieś wersje wyścigowe?

WSK MR16 BP pisze...

Wojtek w tym tyg. coś ci podeślę :)

Unknown pisze...

Wow, nawet ja się załapałem :D. Gdybyś chciał jakieś fotki jeszcze, to wal śmiał. Nasze grupowe mam w dużej rozdzielczości ;).

WSK MR16 BP pisze...

Błażej dzięki za info będę walił jak w dym :)

Unknown pisze...

witam a ma ktoś może fotki MC21???

wojkop pisze...

Obiecałeś!
:)

WSK MR16 BP pisze...

Adam fotki wsk mc21 są w moich wcześniejszych postach