Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

5 kwietnia 2010

Sztuka tworzenia motocykli...

... Kto jak kto, ale Anglicy mają tą sztukę opanowaną do perfekcji. Będąc 27 grudnia w narodowym muzeum Motocykli w Solihull mogłem się o tym przekonać. Ponad 650 motocykli w 6 salach. Sam widok poraża !!!!!!!!!! Motocykle rajdowe, trialowe, wyścigowe, turystyczne, prototypy. Poniżej zamieszczam parę ciekawszych zdjęć które zrobiłem motocykli:
- Seeley
- Rickman
- Walmsley Manx









Stopień oryginalności i stan odremontowanych egzemplarzy budzi przechodzi najśmielsze oczekiwania. Na jednej z wystawek stoi obok siebie 5 sztuk HRD i Vincentów. Nie zdołałem wszystkiego dokładnie ująć na foto :) Więcej zdjęć można zobaczyć na stronie muzeum :

-



Jeżeli ktoś jest w Anglii to uważam to za nieodzowny punkt odwiedzin każdego motocyklisty.
W między czasie postaram się wrzucać fotki jakie udało mi się zrobić w muzeum.
Poniżej film z muzeum :

http://www.youtube.com/watch?v=ZCxSPnyr_-E

Ps. Tu podziękowania dla mojej Dziewczyny która wycieczkę mi zorganizowała :)
PS2. Wojkop odezwij się do mnie. Myślę, że mam coś co Cię zainteresuje :)

Brak komentarzy: