Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

13 czerwca 2010

WSK w sporcie ... Część 2

Poniżej zdjęcia motocykli rajdowych, crossowych i wyścigowych spod znaku WSK wytwarzanych od 1955 roku. Zdjęcia są podpisane i chodzą ze stron które koniecznie trzeba odwiedzić czyli :
- www.wueska.pl
- www.mok.swidnik.pl/wsk/news.php
- www.historia.swidnik.net

Zdjęcia bardzo ciekawe szczególnie fabrycznej WSK Mr15 Sarenka z aluminiowym nadwoziem, WSK Mr16 C z silnikiem sachsa 125 i zdjęcie zespołu fabrycznego :)














2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Znam człowieka który jest na zdjęciu grupowym, To Pan Leszek B. Mieszkający w Chełmie, spotkałem go przypadkiem, jest teściem mojego szefa, dowiedziałem się że startował na MR16 gdy tylko ja zacząłem temat o motocyklach, opowiadał o modyfikacjach skrzyni biegów i o tym jak tymi dwu-ramówkami "skakali" i łamały się im główki ramy, spawy są widoczne na tym zdjęciu

Anonimowy pisze...

sorki to koleś w dziarskiej koszuli ostatni w rzędzie licząc od lewej