Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

14 lutego 2011

Walentynki


Zawsze spędzamy razem.

1 komentarz:

Sławek pisze...

Witam. Niniejszy komentarz przeniosłem z zakładki archiwalnej "Trochę literatury". Mam bowiem do Pana dwa pytania w związku z artykułem na temat danych konstrukcyjnych WSK MR 16 BP. Chodzi o fragment poświęcony instalacji elektrycznej tego motocykla. Jest tam informacja, że: "Pozostałe dwie cewki połączone szeregowo służą do zasilania układu zapłonowego (w popularnym WSK 175 służyły one zapewne do ładowania akumulatora?). Jeden koniec podłączony jest do masy w prądnicy, drugi do cewki zapłonowej i przerywacza." Czy wobec tego należy rozumieć, iż jeden kabel z prądnicy (co do masy wszystko jest jasne) łączymy z zaciskiem cewki zapłonowej 12V oznaczonym "15", a zacisk "1" z przerywaczem? Czy instalacja zapłonowa wymagała tzw. dławika napięcia jak w przypadku obwodu oświetlenia opisywanego motocykla? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Sławek