Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

23 sierpnia 2009

Trudne początki - Przywracanie życia rajdowej WSK MR16 BP 71


Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Mam na imię Sebastian, i zamierzam przedstawić etapy odbudowy motocykla rajdowego WSK MR16 BP model 71 który ostnio nabyłem.  Każdy etap postarm się ilustrować, co by zostało coś dla potomnych. Posiadam kilka Polskich motocykli rajdowych, jednak wybór padł właśnie na BP. Motocykl jest dość znacznie zdekompletowany, jednak rama jest zachowana w dobrym stanie, a jak wiadomo dobra baza to podstawa. Motocykl odkupiłem od poprzedniego właściciela który swoim nowym nabytkiem pochwalił się na forum WWW.WUESKA.PL. Jak to zwykle bywa w przypadku takich motocykli, stopień zdekompletowania był nie wysoły. Poprzedni właściciel pokazując motocykl i  zapowiadając szybką renowacje ograniczył się do pomalowania niektórych elementów  sprejem mat... Po wstawieniu zdjęć przez właściciela na foru m szybko za telefon, krótka rozmowa i po odbiorze motocykla przez znajomego z Wrocławia motocykl po 7 dniach był u mnie. Cena 700 zł jak za ten model to jak za friko więc nie zastanawiałem się, ani chwili. Raz się żyje, żałuje całe życie :) 

Ten blog ma również pokazać, że WSK to nie tylko modele weryjne, ale również modele sportowe wytwarzane w małych seriach niemal od początku produkcji do lat 80. Ludzie czesto utożsamiają te motocykle z prelowskim przeżytkiem. Myślę, że dla kogoś, dla kogo WSK to coś więcej niż tylko hobby mnie zrozumie, i nie trzeba tu niczego więcej dodawać.


Poniżej zamieszczam foto motocykla w dniu zakup oraz motocykla w stanie fabrycznym. W między czasie postaram się zamieszczać bogatą w zdjęcia relacje z moich prac.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

wojkop pisze...

No to trzymam kciuki za szybką odbudowę!! Znam już trochę twoją determinację, więc sądzę, że to nastąpi niedługo. Obiecuję tu zaglądać.

CZESIO1958 pisze...

trzymam kciuki
Podoba mi sie to podejscie że nie ma stać lecz byc rajdówka calym pyskiem:D
Pozdrawiam Czesław

Anonimowy pisze...

Ty jesteś starym gratem
ja Cię naprawię zatem,
zmienię Ci obudowę
i włożę części nowe i...
I będziesz piękny, jak dawniej
i będziesz działać sprawnie,
znów pokażesz klasę
i zadymisz czasem...

Anonimowy pisze...

Tylko pogratulować takiego zakupu !!! Wsk jest wdziecznym motorkiem tylko trzeba duzooooooo serca włożyć aby zechciała jeżdzić niezawodnie... wiem coś o tym bo sam remontuje i przerabiam m21w2s2 od prawie 5 lat i zawsze cos tam trzeba poprawić. Ja mam Sem-a przerobionego na bezstykowy z modółem bo w błocie zawsze platynki sie brudziły, tylne amorki marzchocci z epoki a przód od lelka aluminiowy z srodkiem od yz80 bak od pierwszego kobuza tem płaski taki. Silnik to oddziellny rozdział gazniki org. bing kolektor ssacy z membraną korba od yamahy banchee lub rd 350 long rod, troche krotsza od orginalu wystarczy cylinder podtoczyc. W samym cylindrze sa 3 kanały przepłukujące. Wydech orginał plus komora rozprężna od samego cylindra zamiast org kolanka i przechodzaca plynnie w org tłumik. Lancuch sprzewgłowy dobrany od lancucha balanserów kawasaki klr 650, sprzegło ze spreżyną ok 60% twardszą stalowe tarcze 4 szt cierne z sintermetalem zamiast korka.... skrzynia org. ale poprawiony mechanizm zmiany biegów, Przełożenie wtórne 52/14 łańcuch RK Motocykl tach chodzi że kiedyś miałem chęć pobić POLSKI REKORD PREDKOSCI ale nie było czasu na to . Z szosowymi oponami i przełożeniami 150 km/h bez problemu osiągał tylko były problemy z chłodzeniem.
Zyczę wytrwałości w REMONCIE MOTOCYKLA

WSK MR16 BP pisze...

Witam. Jeżeli możesz odezwij się do mnie na maila seba440t2@wp.pl Pozdrawiam.