Witam ponownie. Praca powoli posuwa się do przodu. Kompletowanie brakujących detali które można jeszcze kupić odbywa się głownie na allegro lub z zapasów własnych. Jako że, MR-ka nie ma być ozdobą przy kominku, a rajdówką z prawdziwego zdarzenia, gotową utaplać się w porządnym błocie, wszystkie części muszą być nowe, ewentualnie w stanie bdb najlepiej Prl-owskiej produkcji. Powyżej zamieszczam foto rzeczy które zostały kupione na allegro. Komplet nowych opon Baruma, takie opony montowano oryginalnie więc będą najbardziej odpowiednie. Solidna kostka powinna dobrze sprawować się na rajdowych odcinakach . Lampa tylna stosowana była z seryjnych modeli, więc nie ma problemu. Prowadnice linek zostaną zastosowane z modelu S2, świetnie się do tego nadają. Zbiornik paliwa … myślałem, że się nie uda, a jedna jest. Aluminiowy zbiornik pod ramę z prostokątnym grzbietem, koszt kolosalny jak na moją kieszeń (550 zł), ale czego się nie robi dla ukochanej. Kranik paliwa jikova, napinacze łańcucha, zębatka tylna 55 zębów i przednia 15, sygnał z komara (taki sygnał montowano w MR), komplet nowych dętek. Tyle z obecnych zakupów, koszt: 1775 zł. Jak widać koszty są znaczne, a to dopiero kompletowanie przy czym dużo rzeczy jeszcze brakuje lub trzeba dorobić:
-Boczek laminatowy lewy z wkładem
- Tłumik
- Podnóżki
- Błotnik tył
- Podnóżki
-osłona łańcucha itp.
Z rzeczy które udało się ostatnio zakupić to kolanko wydechowe, zbiornik Alu, oraz to co wyżej z czego jestem super zadowolony. Motocykl zaczyna wyglądać, wyżej wymienione braki to już kwestia czasu i chęci, a nie kasy co mnie cieszy. Co ciekawe tłumik wydechu da się przy „odrobinie chęci” wykonać w dobrze wyposażonym warsztacie, co również zostanie uczynione. Zachęcam do komentowania oraz do odwiedzenia forum: www.wueska.pl gdzie znajdziecie masę zdjęć oraz opisy modeli seryjnych i rajdowych WSK, Promot oraz innych. Pozdro dla Chomika xD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz