Kupię motocykle sportowe !!!

Kupię motocykle sportowe WSK, PROMOT, SKM, METALEX-CZ, inne. Kontakt seba440t2@wp.pl . Możliwa zamiana za Metalexy, Triale, MR16 na INNE ciekawe. Nawiążę kontakt z posiadaczami, zawsze aktualne, płatne gotówką ! Skupuje również części oraz ZDJĘCIA z wyścigów i rajdów (możliwa wymiana) ! Kontakt i zdjęcia wysyłaj na adres: seba440t2@wp.pl

7 marca 2010

Papiery...

Od jakiegoś czasu jestem w trakcie załatwiania dokumentacji. Motocykl miał być rejestrowany na zabytek. Ale jak się podzwoni po tych wszystkich specjalistach i słyszy ile trzeba się nalatać przy tym, ile decyzji trzeba złożyć, to się odechciewa. Stwierdziłem, że najlepszym sposobem będzie rejestracja na białe blachy. W środę lub czwartek mam nadzieje, że przyjdą do mnie już dokumenty. Ogólnie ciesze się, że w tak szybki sposób udało mi się zarejestrować motocykl, bez zbędnego chodzenia po urzędach...

Brak komentarzy: