Witam. Powoli, powoli do przodu. Mam jak już pisałem załatwione dokumenty, wał oddany do regeneracji na nowej korbie z łożyskiem Ina, nowe łożyska wału Faga za 50 zł z luzem C3 i zamówione silikonowe uszczelniacze na wał. Mam zamiar najpierw poskładać kartery. Zamówiłem już do tego komplet uszczelek firmy Ajusa ostatnio pojawiły się na allegro a wyglądają w sumie najciekawiej z wszystkich oferowanych. W kartery zostanie wsadzona kompletnie nowa skrzynka biegów z nowymi tulejkami, zębatką zdawczą i łożyskiem. Wszystko na jak najlepszych częściach. Nie chce mi się potem rozbierać tego wszystkiego bo zostawiłem jakiś stary element. Korbowód został dodatkowo odciążony do wagi korby Zmd. W wał zostaną wsadzone wypełniacze z balsy modelarskiej którą już kupiłem na allegro. Zastanawiam się jeszcze nad podkową lub blachami bocznymi na wał jak podają w katalogu przeróbek. Ciekawi mnie jak taki przerobiony silnik będzie się zachowywał w porównaniu np. do s2 ;)
Co do ramy to jutro postaram się skontaktować z posiadaczem chyba najlepiej zachowanej w Polsce Bp w celu ustalenia długości pałąka tylnego ramy. Jak widać mój jak w większości modeli nie oparł się "tuningowi" poprzedniego właściciela...
Ogólnie powoli do przodu jednak wszystko idzie bardzo ciężko.
Mam też pytanie do śledzących mojego bloga. Czy w Polsce są jakieś rajdy przeznaczone dla terenowych motocykli typu Classic trial ??? Jeżeli wiecie o czymś podobnym do napiszcie o tym w komentarzu który każdy może dodać.
Pozdrawiam ;)
2 komentarze:
Czyli główka będzie na tulejce ślizgowej?
Tak pozostaje przy tulejce. Luz 0,07 mm. Niechce już kombinować z innymi korbami, toczyć podstawy cylindra itp itd. Silnik przejdzie małe usprawnienia, co postaram się opisać już niedługo. Pozdrawiam r.
Prześlij komentarz