Jak w tytule koszty rosną w miarę postępu prac. Na dzień dzisiejszy mam już niezłą sumkę :) powoli zaczyna mnie to przerażać. Wiadomo, że nie zostawię jej nieskończonej, ale niedługo będę chyba jadł suchy chleb (dla konia oczywiście:). Moto kupione za 700 zł, a koszty przekroczyły już prawię kwotę 5000 zł. Staram się kupować rzeczy nowe, względnie zamienniki jeżeli nie idzie kupić oryginalnego elementu. Motocykl ma być wyremontowany solidnie z myślą uczestnictwa od czasu do czasu w zawodach, bez oszczędzania i dopuszczeniem błotnych kąpieli. Moja Natalia obiecała od czasu do czasu umyć mercie w zamian za szkolenie :).
Udało się też zdobyć kolanko wydechowe od Wsk MR16. Będę dorabiał kilka kolanek jakby ktoś był chętny pisać na maila seba440t2@wp.pl :)foty poniżej:
Jakby tego było mało kupiłem "motor 1972" gdzie znalazłem świetny artykuł właśnie od WSK MR16 BP 71 :
Namierzyłem już też resztę brakującego osprzętu ale nie chcę zapeszać. Wracając do kosztów to na dzień dzisiejszy wyglądają następująco :
515 zł – Komplet opon Mitas cross, zębatki tylna 55 i przednia 15, lampa tylnia,
komplet dętek 21 i 18 cali, sygnał z komara; (N)
550 zł - Zbiornik paliwa z Wsk MR16
700 zł - Motocykl z transportem
70 zł - Toczenie mocowania podnóżków, naciąg wahacza, tył ramy - tokarz
1000 zł - Silnik W2R, Bing, Sem
50 zł - Prowadnice i osłony zawieszenia przedniego
260 zł - Koło przednie 21cali
40 zł – Lampa przednia
25 zł - Uchwyty lampy
70 zł - Błotnik przedni laminat Mr16 (N)
18 zł - Linka odprężnika (N)
84 zł – Korbowód (N)
28 zł - Króciec gazela
37 zł - Odprężnik
25 zł - Przełącznik świateł (N)
36 zł – Licznik 120 km/h
40 zł - Tuleje Turbaxowe (N)
42 zł - Podstawa wycisku sprzęgła, tulejka lewa wału, 4 szpilki cylindra (N)
18 zł – Tabliczka znamionowa (N)
10 zł – Śruba blokująca bęben przedni (N)
43 zł – Miski sworznia kierownicy (N)
80 zł – Bęben przedni (N)
165 zł – Skrzynka biegów (N)
20 zł – Tokarz rama
41 zł – Bęben tył (N)
615 zł – Lewe laminaty filtra powietrza
40 zł – Błotnik tylni laminat (N)
27 zł – Łożysko igiełkowe stopy INA (N)
18 zł – Łożysko igiełkowe łba Timneken (N)
41 zł – Piasta tył (N)
30 zł – Platynki Sem (N)
70 zł – Osprzęt silnika: uszczelki małego dekla i cylindra, tuleja kosza, tuleje karteru, podstawa wycisku sprzęgła, pierścień sprzęgłowy, (N)
10 zł – Planowanie płaszczyzny lewego karteru od strony dekla
50 zł – Łożyska na wał luz c3 i skrzynki biegów Fag (N)
20 zł – uszczelniacze silikonowe na wał i wałek zdawczy gumowy (N)
25zł - Balsa modelarska + wykończenie wypełniaczy (N(
50 zł – Regeneracja wału na nowej korbie
20 zł – Nowe tulejki skrzynki biegów z brązu. (Jak twierdzi tokarz lepszego w Polsce nie ma (N:)
RAZEM 4983 zł
*(N)- nowe części
Na koniec super zdjęcie dla odwiedzających mojego bloga:) WSK MR16 BP 70 wersja pierwsza BP z 1970 roku wyprodukowana w liczbie 50 sztuk. Za zdjęcie dziękuje panu D.G. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz