WSK MR16 to motocykl zbudowany w 1965 roku. MR16 jest następcą WSK MR15 Sarenka. Wprowadzono liczne zmiany w porównaniu do modelu poprzedniego. Główne z nich to:
- wykorzystanie laminatów do wykonania niektórych elementów nadwozia takich jak zbiornik paliwa (również z aluminium), błotniki, obudowa filtra powietrza
- zmiana sylwetki motocykla przez zastosowanie innego typu siodła, odbudowy reflektora oraz błotnika tylnego zespolonego z numerami startowymi.
- zastosowanie nowych silników
- osłona łańcucha typu MZ
W podwoziach montowano zarówno silniki S01Z2S znane z rajdowej Sarenki, nowy silnik S-09 oraz silniki Wiatra o pojemności: 125 cm3 (W1 więcej tu -> http://mr16bp.blogspot.com/2010/01/wsk-mr16-na-6-dniowce-w-zakopanym-1967r.html ) oraz 175 cm3 (W2).
Jak widać motocyklu tym sprawdzano również nowe jednostki napędowe S-09 oraz nowo zaprojektowane silniki Wiatra.
Poniżej zdjęcie modelu WSK MR16 z silnikiem W1 125cm3 (więcej informacji i zdjęć modelu na forum www.wueska.pl w dziale modele WSK. Niedługo wieszczy tekst o MR16 BP.
WWW.WUESKA.PL - OPISY, ZDJĘCIA, OGROMNA GALERIA W DZIALE MODELE WSK ( PROTOTYPY, SPORTOWE ORAZ SERYJNE )
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz